Dont stop, make it pop, DJ, blow my speakers up

Igår var min fynddag för det här året känner jag. 49 spänn för en ganska nice grå tunika och så fick jag ett pissdyrt schampo på lush. Jag menar, 0 kr ist för 199 är ett riiiiktigt fynd. Ahaarå.

Gym på morgonen, segt som bara den. Körde en stund sen orkade vi inte mer utan gick istället till skolan och pluggade. Behövligt! Världens godaste lunch, kalkonschnitzel, ris och så jääävla göddig sås.
På franskan var mina kollegor elaka som vanligt, aah som alltid så var det heeeeelt oprovocerat. Jag är inte pantad Nisse.
Kom och tänka lite på idag vad som hade hänt om jag inte hade börjat på jb. Hur många otroligt sköna människor hade jag missat i mitt liv då. Obegripligt till och med. Haha tur jag har då, inte.

Plugg och onsdagsmys står på schemat. Hoppas få sällskap av en fiiiin mintkrokant. Tjööööckis. :D
Kommentarer
Postat av: Timmis

ja vilka människor du hade missat ! :D

2010-02-10 @ 20:17:16

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback