Coopersjukan slår till igen..

Två minuter kvar av rasten. Aaaah prefekt. Måndag idag och känner att klassen är lite halv, eller iallafall så är det lite mindre folk än vanligt. Vissa kallar det måndagssjuka, vi handbollselever kallar det coopersjukan. Som ni förstår hade alltså handbollen cooper i morse. Hemskaste upplevelsen i år. Skönt nog vara jag den enda av alla som förbättrade sig från förra gång. Med ungefär 37 sek. Det är fan rätt mycket ändå. "Bjaa Lejsa" som Alleeey uttryckte det.

Nu är det svenska och en jävla stress med hälsan som gäller, att jag aldrig lär mig.

Kommentarer
Postat av: Timmis

låter som du har mycket på hjärnan ;)

2010-02-08 @ 14:30:36
Postat av: Mams

gör vågen !!

2010-02-08 @ 14:45:53

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback