Idag är en annan dag, ha ha ha ..

Jag har absolut ingenting att skriva om. Klart jag har ämnen där i bakhuvudet som förtjänar en utredning på sådär 500 ord, liksom bara analyseras sönder. Men jag kan inte få ner det "på papper" just nu. Det liksom bara låser sig och jag känner ingen som helst lust till att dra fram något heller..

Annars har julen varit lika fin och underbar som vanligt! Tänkte bara så att alla blir medvetna om det. Favoriten på året, träffa alla, mysa, ha lov och äta julmat. Lax! Det finns faktiskt inte mycket som slår det. Okej om det är lite för kallt nu och sådär. Men det är bara att hålla ut. Efter att ha varit ute i några timmar med pappsen och mammsen så är det dessto skönare att komma in, får ju se det så! Och att jag faktiskt får lite träning till på köpet. Vattenhinkar i 10 minusgrader är inte att leka med, inte heller stora hö/halmbalar på några 100 kg. Inte heller mina små bebisar är något att gulla med.. Fast jo, det är dom allt. Haha som små gosenallar allihop, alla 12 eller vad vi nu kom fram till. Eller ja, 7 kanske. Eller 9. Jag vet inte, och det spelar inte heller någon som helst roll.

Puss då!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback