I can feel your heartbeat

Sitter och garvar här i min nybäddade säng efter att ha läst dagens roligaste blogginlägg. Jag citerar http://alfabeto.blogg.se/ angående gårdagens match mellan Sverige och Norge.
"Apropå magsjukan. Var det inte väldigt gulligt när Bagarn i TV4-intervjun inför match berättade hur irriterande det var att de svenska spelarna tog i hand med de norska smittbärarna när de sprang in för lineup? Som om de närmaste 60 minuterna inte skulle innehålla någon kroppskontakt överhuvudtaget."
Lite sött, eller hur!

Dagen har bestått av film och historia. Snackar vi roande eller roande? Nja, inget av det. Filmen var okej, OM, och jag menar verkligen OM, jag hade förstått något.. Kollade först med svensk text, och ja, då fattade jag. (Skräll va?). Sen laggade den ihop fullständigt och det blev istället så att vi kollade på den i Youtube på storbild. Utan svensk text, med engelskt tal. Så ja, där gick min koncentration i graven..


TRAGEDI!!!!!!!!!

Ja, Alex visade mig den här låten som gavmig rubriken. Myslåt! Enrique Iglesias – Heartbeat
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback