Aaaaall I need is you

Vart helgerna tar vägen? Ja, den som kommer med ett bra och vettigt svar kommer jag att ha som idol. I en timme typ, tills jag kommer på nästa livsnödvändiga fråga. Ungefär den om smält ost är onyttigare än inte smält? Fortfarande inte fått något bra svar på det.. Smält ost rinner det flöt ifrån, samtidigt som inte smält känns ganska fräscht. Men inget läggs ju till eller försvinner när man värmer den, eller? Kemisk reaktion på något sätt? Vet i fan!

Dammsugit mitt rum precis, välbehövligt är väl bara förnamnet. Tar vara på söndags eftermiddagarna, det gör jag alltid. Sen att div 2 inte har match fören den 7 januari gör mig ganska sur, deppig, uttråkad. Dock gymnasie SM i Torshälla på tisdag, gött! Men hörs då.

Idol Allstars 2010 – All I Need Is You

Kommentarer
Postat av: anohimlanym

DVÄRGBILDEN? vill inte alls att du ska förnedras in public såattsäga :)

2010-12-12 @ 19:21:26

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback