Linnea, Linnea, Linnea, Linnea, Linnea, Linnea - VI ÄR I FINAL

Helt otroligt, vilken match! Känner mig riktigt stolt över vad vårt Elaka Landslag presterade mot Rumänien idag. Slogs för sina lagkompisar, mer eller mindre nollade unga och duktiga Neagu, och hängde mål efter mål. Missade endel, man vad gör väl det när det är totalt stängt bakåt? Cecilia Grubbström, som hon gör det. Hjälte mot Ungernoch en av hjältarna idag. Jag skäms över att säga att jag inte ens visste vem hon var innan detta EM. Sabina Jacobssons start idagvar något helt annat än mot Ungern, idag satte hon sina lägen perfekt.

Linnea, Linnea, Linnea, Linnea, Linnea, Linnea Torstensson, vilken världsklasspelare denna tjej har blivit. Alltid gillat henne, och nu har hon verkligen tagit steget fullt ut. Attityden, kämpaglöden, styrkan, inställningen och skottet. Jag vill bli som Linnea Torstensson, fast med Ionela Stancas m6spel. Ultimata tror jag!

Nu väntar duschen eftersom jag faktiskt sprang en kortis nyss. Körs i hela taket. Sen beger jag mig mot Mjölby, spännande!
CIAAAAAO


Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback