Jag stjäl bara sånt som jag är värd, nämligen allt. (Aladdin)

Såja, skrivit 1342 ord på min bokanalys nu. Så jääävla duktigt Lisa, klapp på axeln, definitivt! Faktum är att jag inte är riktigt fördig än, men det kommer, jag har inte ens panik över't. Fast, skriva när det väl bara rinner på ÄR riktigt kul, det kommer jag alltid att tycka! Kommer ihåg friskrivning på låg-, mellan- och högstadiet. Många skrev  kassa berättelser på kanske 2-3 sidor. Jag skrev helt sjuuuukt bra sagor på kanske 10-12 sidor.. Eller okej, det där var från min synvinkel. Fanns säkert andra åsikter om det hela också.

Och en annan sak. Det som verkligen förstörde min dag. F Ö R   A N D R A   S Ö N D A G E N   I   R A D ställdes matchen som jag ska spela in. Blir man irriterad eller blir man irriterad? Skulle ju spelat med b-laget på riktigt för första gången i mitt liv idag. Sett fram emot det mycket dessutom, att få spela, men nae, inte det inte. Hade kännts riktigt bra med lite matchtempo i benen, känns lite si och så med det för tillfället. Framför allt eftersom jag säkerligen gick upp 9kg sen igår, minst! Annars så är jag ganska sur på det här med att vi inte har haft något JSM-lag. Från min synvinkel sett hade vi haft lag, men ae, inte det heller. Stora nackdelen med att spela i en liten klubb, och tyvärr inte vara tillräckligt eftertraktad/bra för att få spela med några andra.. Aja, ingen som lider, ingen utom jag iaf,  hiiiiiihi...

Ska la lyssna lite mer på disney och skriva färdigt nu, eller fixa till gymprogrammet till min innebandyspelare. Ska bara skriva in det på datorn så är det klart det också. Så fint så.

Abraaaaaaazos!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback