Hjärtats ensamma slag

Tredje december, studiedag och imorgon är det dags för julbord. Halleluja, årets höjdpunkt det där med obegränsad tillgång på lax!

Annars så drack jag fyra koppar kaffe när vi var och hälsade på farmor i eftermiddags. Trevligt och gött, ännu godare än vanligt! Sen har jag haft russinhänder i några timmar efter att ha gått runt med väldigt blöta vantar i ungefär lika många timmar. Gå in och byta? Jobbigt, och slöseri med tid, haha idiot.. Tvättat händerna kanske 10 ggr med både Yes och vanlig tvål + skrubbat med nagelborste, tråkigt nog så luktar dom halväckligt ändå. Nästa gång ska jag nog ha två, eller fyra par vantar med mig.

Vinner in Jay Idol så kanske jag flyttar, hot på extremt hög nivå.. Han är nog utan tvekan Sveriges bästa musikfenomen, mannen har en röst av guld! Dock har jag en väldigt intressant fråga som jagställer mig varje gång jagser honom. Killen kan väl inte heta Jay Smith på riktigt? Med den rösten, den stilen och dessutom ett coolt namn. Är inte det lite för bra?

Förgyllde min dag, då jag haft iaf "who's that chick? whoooo's that chiiiick" på huvudet mer eller mindre hela dagen!
David Guetta – Who's That Chick ? (feat. Rihanna) [Edit Version]
Von Benzo – Bad Father, Bad Son
Volbeat – Fallen - Edit
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback