Bara att börja.

Bestämde mig precis för att börja städa mitt rum NU. Börjar bli lite väl äckligt nu med mina halvuppdruckna glas och den lilla lilla lilla tvätthögen, hm grov ironi.. Till och med att min syster kommenterade det härom dagen. Inte så bra..
- Måste mäta upp min hylla också, så jag kan bli av med dom tre påsarna grejer som jag någon dag ska resa ur, och sedan ställa upp resten på hyllan.
- Liksom rätta till min bäddmdrass som väger ton. Jävla hästhår, eller jag tror det är det i Hästensängar iaf?
- Kanska även skulle slänga papprena som jag precis upptäckte under mitt skrivbord.
- Plocka ihop innehållet i min necessär som är utspridda i fönstret och på mitt skrivbord.

Suck.. Jag börjar fundera på om jag verkligen har någon som helst koll överhuvudtaget. Haha, men jag har iaf fått höra "Lisa, det känns som om du är en sån som har koll!", en gång, och vafan det var inte ens längesen!

Kopplar in datorn i tvn så ska min jullista, och min lista-lista få hjälpa mig på traven. Steg ett blir iaf att starta en tvättmaskin!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback