Day 1 @ JB

Skolan igen, och nu är allt som vanligt. Killarna skriker sig hesa på det där förbannade cs, och det är alltid lika roligt! Sjuka i det hela är att det inte ens känns som att det varit lov, det är liksom bara borta. Dock kommerjag inte riktigt ihåg vad vi gjorde i skolan förra året. Det kom jag på förrut, att jag inte kom ihåg alltså. Jaa, ni är med, ni fattar nog. Men i alla fall så förstod man att man faktiskt hade saknat dom i klassen mer än man trodde, när man väl såg dom liksom. Haha, men somsagt, definitivt en trevlig första dag @ JB.

Har även kommit fram till att mitt planerade inköp, dom röda conversen nog definitivt inte kommer att bli av. Varenda jäääävel har röda converse nu. Snyggt som bara fan, men, jag vet inte. Känns inte så udda att köpa ett parom man säger så.

Dock så hände den tragiska lilla incidenten att min dator dog. Inte så farligt det i sig, men, den gick inte att starta om sen. Hela datorn krashade och grabbarna på IT får roa sig med att ominstallera all skit i hela datorn. Kul för er, bra för mig.

Träningen var kul, tack och lov! Stationsfys och det är fint. Även lite boll på slutet, men med tanke på hur dåligt det gick så kanske jag inte behöver lägga någon störra vikt på att beskruva det om man säger så... Sinnessjukt dåligt! Men nu, dags att sova, imorgon ska vi hitta ut till Vidingsjö. Har sorgligt nog inte en aning om vart det är, hur man kommer dit eller vad det är. Wish me luck.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback