Turn it up

Jag taggar igång för den långa och förmodligen ganska jobbiga, men roliga dagen med Sonic Syndicate – Turn It Up.
Allt är snart färdigpackat dessutom. Eller, jag vill tro det i alla fall. Gått igenom strumpor, t-shirts, shorts, skor, täcke, kudde, något annat än träningskläder, luftmadrass, osv hur många gånger som helst i huvudet men ändå inte blivit klokare för det. Men, vad gör väl det. Jag klarar mig nog skulle jag tro, eller, jag är säker! Bara jag har ett par riktigt gröna och sura äpplen med mig, och det har jag.

Ska bara försöka få igen dragkedjan på väskan som jag ska ha med mig till skolan, sen är jag nästan klar att åka. Riktigt träligt att iPhonen inte följer med mig, kunde ju blivit lite kul. Men han får stanna hemma och vila upp sig i väntan på mikrosimkortet som ska komma om inte redan idag så i alla fall nästa vecka. Ska bli ganska härligt kan jag säga. Nej men, tjingeling då. Vi lär väl höras på måndag om jag inte är helt död i kroppen då. Vilket jag lär vara, men det är ju det som är målet också så. Pusssssssssssss
Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-08-27 @ 07:03:10
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback