Onsdag på subway

Sovmorgon och allt! Men, jag var ändå i Linköping runt kl 10 eftersom att Alex och jag faktiskt hade bestämt oss för att ta en liten tur på stan. Resulterade i en sjkorta, en tunn tröja och en subwaymacka. Så jävla gött.

Dålig uppis eftersom vi har varit på hajk med ettorna i två dagar och därför har min dator vilat i skolan. Det har varit sååå stört rolig, faktiskt. Otippat nog så tror jag faktiskt att jag kan acceptera dom på våran skola, visst finns det alltid undantag. Men över lag så är dom ganska okej.

Känner mig rätt tråkig kan jag erkänna. Men det är så det är. Nu är det lektion igen så jag ska väl ta tag i mitt liv och göra något vettigt igen.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback