Det där med att vara nyfiken.

Okej. Nu sitter jag i köket med en helt obeskrivbar äcklig eftersmak i munnen. Det låg en Marabou 200 grammare på bordet när jag kom hem, och då tänkte jag såhär: Jag tar en bit, för jag ska ändå träna ikväll. Så snart jag fick se smaken på omslaget så blev jag dock väldigt tveksam men ville ändå prova, och reducerade mängden till en mini-microbit avbiten med  enbart framtänderna. Men, det skulle jag inte ha gjort det heller. Det var bland det vidrigaste jag smakat, så äckligt att jag på rekordtid hade hunnit spotta ut äcklet igen. Håll i er nu, det var PASSIONSFRUKT / CHILI. Jag hatar chili! Efter en halvliter mjölk har jag fortfarande smaken på tungan, måste nog ta till drastiska åtgörder som typ senap (ehmm nej..)

Jag kommer aldrig göra om detta brutala misstag. Det lovar jag, på heder och samvete! Aldrig, aldrig, aldrig.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback