Your love is my drug

08.29, jag sitter i skolan och gör än så länge ingenting. Vilket jag hade tänkt att sluta med när mitt spotify hade hoppat igång. Lite synd att jag skrev det för nu provade jag att starta om det igen. Inte så oväntat så fungerar det självklart.
Vet inte vad jag är på för musikhumör idag heller. Kanske så pepp så Ke$ha skulle göra min dag bättre. Ska absolut prova det. Med Ke$ha – Animal i lurarna och så ska jag nu skriva om lagar och begrepp till datakunskapen. Jihoo. Eller så går jag in och chillar med min klass i vårat klassrum där dom har matte. Vilka hemska val man kan få såhär på morgonkvisten..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback