Imorgon.

Igår var det sommarkänslorna som spökade och vi samlade lite tjejer hemma hos Elin. Efter att vi bakad scones (jag hjälpte till massor....... heeeeeehe tips från coachen serrni) gick vi ut och skulle upptäcka staden som vi lever i. Vi upptäckte att folk hänger på skolan jag gick på tills jag var 12. Hm, det var aningen otippat faktiskt. Där hängde vi och umgicks tills vi blev sugna på glass och begav oss till Östenssons. En ben&jerry rikare så satte vi oss på rådhustrappen och frös om rumpan. Men det var så sjuuuuuuuuukt värt! Jag längtar tills det blir varmt i luften och man kan sitta i gräset och mysa halva nätterna.

Varit sssschtek och glidid runt i Linkan med min syster idag. Det var ju riktigt trevligt faktiskt. Införslaffade en ny vårjacka, ett par jeans och en bus spray. Hon är ganska bra.

Jag lider faktiskt lite med LHC ikväll.. Men det var göddig match. Fernholm hade definitivt matchens tackling och allas våran Martin Laumann-Ylven. Slänger iväg Hävelid för att själv få slå på DIFare. Så jävla king han är!

Jävla HV vann och det tycker jag inte om.
Kommentarer
Postat av: Elin

det får vi göra igen tycker jag! glida runt i stan med trevligt folk och äta massa glass alltså, det var trevligt! kanske när det blir lite varmare bara.


Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback