2 dagar, 15 timmar, 26 minuter och 33 sekunder

Min uppis är bra, sssch tyst.

Hos Amanda var det riktigt trevligt, var så längesen. Nu hittar jag till och med i Ödeshög, det är ganska bra kan man tycka. Hehe.. Vi chillade mest hela tiden och så kollaed vi på New Moon. Det är helt klart värt!

Hockeytime igår, HV - SAIK och utgången av den matchen stavas F-Ö-R-J-Ä-V-L-I-G-T. Fyfan det var piss och jag slog soffan, hårt. Att LHC vann var däremot bra ju.

På kvällen bestämde vi oss för att göra något oväntat, impulsivt, så som jag älskar det egentligen. Alex och jag gick ut kl 23 i våran lilla stad och gick runt i två timmar eller något. Sorgligt att vi inte träffade en enda jävel dock. Höll på att dö en gång, vi gick på gågatan och det kommer en bil. Vad är oddsen, hjärtklappning.. Som tur var fick jag se att det var en securitasbil. Haha till det roliga hör att ingen av oss är väl alltför tuff i mörkret så, när jag gick utanför dörren ringde jag henne så vi snackade tills vi möttes. Och när vi skulle gå åt olika, jajamen, första ringa upp för o sen om det funka. Det är bra att hon har Telia. Kostade mig exakt 69öre, och det kan hon ju vara värd. :)
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback