All that she wants

Vaknade för en stund sedan upp ur min ofrivilliga powernap. Pigg och utvilad? Aaae fyfan skulle gärna sova något år till sådär. Elle okej, vi säger typ, 6 dagar? Mmm, bra.

Nationella engelska i morse, gick la rätt bra tror jag. Eller alltså, jag fick ner ungefär rätt antal ord på pappret och jag hoppas i alla fall att det var hyfsat samband i texten, jag vene riktigt, engelska har aldrig varit min grej känner jag. Kanske skulle ta och bli as grym bra på det? Sitta här i min ensamhet och plugga glosor och kolla på engelska serier och snacka i skype med utländska randoms och.. jaa vad fan kan man göra mer, typ skriva uppsatser. Alltså nej, jag tror inte det va. Kom just på att det är ju tre timmar engelska imorgon och jag ska ha läst färdigt en bok tills dess. Och så mycket kan jag ju säga utan att avslöja för mycket, att.. Det är jag inte riktigt klar med. Inte riktigt, men, nästan. Jag tycker ju om Narnia, på film, för fem år sedan.

Slutade jättetidigt och drog med några lama kvinnor från älvis retardklass och tog ett varv på stan. Hade tänkt hälsa på antingen på Ljunkan hos Amanda, eller Katedral hos Alice. Men nejdå, så blev det tyvärr inte. Nästa gång Amanda, då kommer vi förbi, så det så.

Öhm, franska på eftermiddagen och det gick väl, aaao, ungefär lika bra som vanligt. Greys hela vägen hem, så shit det gick fort hem alltså.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback