It was so easy that night

Måndag, 18,4 grader ute och jag är segare än någonsin. Nästan segare än mitt mellanslag. Fyfan jag behöver en kram så jag inte ramlar när (inte om utan när!!!!!!) jag somnar stående.
Matte imorse, jag trodde att jag var på gång att fatta andragradsekvationerna på riktigt, observera att jag skrev trodde. För jaa, mm, aah, ääe vi lämnar det. Gick lite för bra så att säga. Sen andragradsfunktioner, samma sak fast olika namn? Icke.. f(x) funktionen av x, vilket betydde y? Simpel matte? Totalt ologiskt skulle jag säga.

Svenska sen, och nya grupper. Fattar inte hur jag lyckas, men jag har alltid fått en bra grupp, alltid! Hahaha psykklass.. Bäst på jb dessutom, utan konkurrens. Min dator blev som vanligt utsatt av facerape och har varit inlåst på toan två gånger. Stackarn, jag blir förvånad om han (mm min dator är en han) inte har traumatiska upplevelser i sitt minne. Han kommer behöva gå till en kurrator jag lovar. Eller aah, först till datagubbarna på it. Men det blir när matte har samlat sigtillräckligt för att gå dit. Mmmm.. Just det.

Sådär, ska nog svepa någon liter mjölk och sen dra mig ner mot sporthallen. Årets första träning på försässen. Årets mål: spy före, under eller efter någon av dom 200000 träningarna. Fan jag är 17, dags för det nu, kasst annars! Yes, allt blir så mycket roligare med störda mål. Är ganska bra på att hitta på sånna, känner jag själv.

Medans jag är iväg kan man ju kolla på "bilddagbokens snyggaste hår 2009". Så pinsamt, HAHAHA fyfan vad jag garvar. Hjälp...
Kommentarer
Postat av: Timmis

då är vi två som är bra på att hitta på konstiga saker ! :D

2010-04-26 @ 19:03:31

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback