Dancing with tears in my eyes

Bland dom bättre känslorna i världen, nyduschad. Pricken över i:t hade varit nybäddad säng och sovmorgon. Men njaae va. Kanske kan lägga ordning täcket lite och flytta kuddarna till rätt ände av sängen, det skulle ju inte vara någon lyx direkt. Men sovmorgon, inte ens nära. Upp runt kl 05.00 sådär. Riktigt riktigt underbart, ingen är gladare än jag!
Håller fortfarande på och nysersom en liten bebis, börjar bli täppt också. Alltså jag ska inte bli sjuk, det är det inte ens frågan om. Försässen börjar ju nästa vecka, och varje torsdag kommer det att vara boxing, core eller step. Helt galet kul, boxingen med laget har man riktigt saknat. Längesen man fick slå lite ordentligt.

Buss till Torshälla imorgon då, kommer inte riktigt ihåg hur långt det är. Ligger väl nästan vid Eskilstuna och där har jag ju varit och mött Eskil i år i alla fall. Men det tar ju en stund. Naae nu ska jag vara duktig och krypa ner i sängen för en god natts sömn. Ställa klockradion och mobilen först bara..

Puss godnatt beeeeefs.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback