Turn the lights off

Ni borde gratulera och berömma mig för veckans fina uppis. Tillbringat en hel del tid sekretariatet i sporthallen. Liksom när DJ Liijzaah leker loss finns det inga gränser på musiken. Det har aldrig spelats så bra blandning där, det kan jag garantera. Jag menar från Nightwish och AC/DC till Britney och lite Rolandz. Det var kungligt.

Skolan har varit så där lagom. Lagom mycket att göra, lagom mycket människor, lagom chillande i sofforna, lagom kaffe, lagom roligt. Fan sen när blev JB ett torrt lagomställe. Ska det vara så ska det vara ordentligt. Fullt ös hela dagarna, + överdrivet mycket skratt på det. Okej, det sist nämnda är faktiskt redan uppfyllt.

Idrotten idag var så rolig så. Haha, min klass är damp men så himla skön.

Alltså med min minischizofreni och allmänna förvirring så kommer jag inte ihåg så mycket mer av veckan?
- ' Premiärglass på bosses.
- ' Stadschill med Alex.
- ' Jag har nästan tagit död på stackars Frida med endel pinsamheter. HAHAHA.
- ' Mer glass.
- ' Första handbollsträningen på år, med skolan i onsdags dårå. Inte hållt i en boll på typ två och en halv vecka. Dock inte så förjävlig träningsvärk som jag trodde? Bara endel i ryggen. Palla att det första man gör så fort man får tag i en bollen är att ösa ett hårt skott i väggen. Moget som en liten p12:a.
- ' Satt min fot i vikingstad för första gången i mitt liv tror jag.
- ' Tränat mina superskillz på volter på idrotten..............
- ' Massa massa massa skolhandboll. Förskräckligt trevligt.
- ' Sol och glajjorna på jag älskar det verkligen!
- ' Inget bloggande.

Klockan är 20.02, det är ljust och jag har inget liv. Tjohoo och hejdå.
Kommentarer
Postat av: Timmis

det bästa av allt måste ju ha vart att sätta foten i vikingstad !? :D

2010-04-17 @ 17:35:41

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback