The cave

Hahaha.. Fyfan vad jag är kung på att uppdatera.

Tisdag aah? Tror de va då vi drog en snabbis på stan käka donkenglass i vårvädret, Alex och jag. Hockey senare.

Onsdag var ju på sjukan och röntgade tändern. Det var ju, jaa en upplevelse. Om jag fattade rätt så ligger min enormt failade tand i gommen? Vart fall inte där den ska! Franska och jag fattar fortfarande ingenting. Helt seriöst så undrar jag om jag ens har g. Fyhelvete jag gick ut nian med mvg.

Torsdag sovmorgon och prov som gick väldigt (?) bra. Det va en fin dag. Kvällen tillbringades i Motala med fint folk. Så jäääävla värd kväll! Lyckades dock att förstöra och få sånna där maskor i två par leggings innan någon hade kommit dit över huvud taget. Lite ovärt men. Inte helt fel att man fick födelsedagssång sådär kl 00.01 också. Jag gillart.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback