River flows in you

Chill i min nybäddade älskade säng. Min säng är underskattad, jag skulle kunna tillbringa resten av mitt liv i den tror jag! Kan också säga att det är tur att jag inte har astma, för det här sköljmedlet luktade verkligen skiiiiiitstarkt. Fast mums så jag vägrar klaga.

Yiruma – River Flows In You, så himla fin låt! Okej det är inte ens text, men det är så jävla mysig melodi och pianot o allt liksom. Kan lägga upp ett youtubeklipp imorgon då Anton spelar lite av den. Haha, har förresten inte lagt upp hans eller Viktors andra videor. Kommer någongång skulle jag tro.

Dags för kvällens andra kopp te och sen ett avsnitt av det här underbara. Grrrrrrrrrrrrreys. En liten puss på det liksom.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback