If i had you.

TJALALA, NÅGON FYLLDE 17 IGÅR! :)
Väldigt trevlig dag och allt sånt. Käkade buffé på lunchen med mormor och morfar, och sen kom faster hit och käkade på kvällen. Haha ooohyes, min släkt är enorm. Helnöjd med paketen som innhöll pengar, euro och presentkort.

Vaknade i morse en timme för mobilen skulle ringa med känslan av att jag skulle spy vilken sekund som helst. Helmysigt.. Sen när jag hade käkat en banan så blev det bättre, kom på att jag inte käkade så mycket i går kväll heller, var ju fortfarande mätt sen lunchen. Bara mackor liksom.

Tror faktiskt jag ska städa mitt rum idag, eller iaf bädda rent för det är så himla mysigt! Senare sådär runt 15.30 är de hockeytime. LHC - DIF på Hovet. Sänds på kanal 5. Håller även alla tummar för SAIK.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback