Don't stay

Det är söndag.
Sitter i köket mitt emot min faster. Vi har ett litet minilan här medandra ord. Hon kom hit halvt förtvivlad och kunde inte komma in på sitt Farmville på fejjan. Jag lyckades fixa det och hon vart lycklig. Nae, men så fort hon har skördat färdigtoch allt sånt där så ska vi spela nå roligt spel mot varandra. Hon har väl suttit och grejet i sådär tjugo minuter / en halvtimme. Herregud, haha nörd.

Kollade på handbollen på tvn igår Eslöv- Skövde, sm-semi. Vadstenatjejen Johanna Blom spelade i alla fall en stund för Eslöv. Känns ju coolt att man känner igen henne och sådär. Syrran har ju haft henne som tränare, och jag har haft hennes kille som tränare i ett år. Det året jag började spela m6 till och med. Gamla tider. Typ hmm, haft Pontus och tränat med a-laget i två år, och före det Henke i ett år, och ja före det hade vi Lasse i ett år.

Hockeyn igår var ju fan. Äckliga HV. När till och med jag hoppas på DIF har det ju gått rätt långt liksom. Men fan Djurgården är bra, förtjänar verkligen att vinna!

Får tjata vidare för nu vill jag krossa faster på biljard typ..
Kommentarer
Postat av: GUD

Men Lisa gumman vad äre du säger, HV är inte äckliga. De är bäst.

2010-04-18 @ 22:06:03

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback