Zlatan Ibrahimovic

Dagens samtalsämne. Zlatans mål igår. Så himla viktigt och på vilket sätt! Där kan vi snacka om tur, fast en välförtjänt sån också! :)

För er som inte har sett det så lägger jag upp det från youtube här. En grej jag inte fattar bara. Vad i helvete sysslar Ungerna backar med när Zlatan kommer själv mot målvakaten?! Skulle det inte passa bättre att försöka löpa efter bollen, slänga sig efter den, slå undan med handen? Vad som helst. Att lamt bara jogga lite lätt som what ever, vi får stryk. I handbollen är det ju alltid "släpp inte förrens domaren blåser!". Kanske har fotbollsgrabba lite att lära där? Okej, dom var trötta, matchen borde varit slut. Jag förstår. Men nu var den ju inte det, och Sverige VANN!

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback