when it was good

Jag är faktiskt verkligen jättetrött nu.. Spelat 5 tuffamatcher på 2 dagar sätter sina spår, eller åtminstone känns det lite om man säger så, haha. Men det gick iaf bra, vilket är huvudsaken.
Tyvärr förlorade vi finalen mot p94. Men dom är duktiga.

Fredagskvällen tillbringade jag med Alex & en Alice som var hur länge sen som helst jag träffade.. Saknad! Haha planerna var att åka till Åtvidaberg där Älvkungen hade klassfest i nån jättestort herrgård, bussen gick ungefär 22.28. Vissa av oss tyckte det var en bra idé, haaha sjuk tjej dendär Alexandra..
Lördagen, handboll hela dagen! Sen på kvällen umgicks jag med Amanda, Adela & Jonna och vi sov i stan.
Upp vid 8.00 så gick Amanda och jag till Östenssons o köpte frukost. Vidare till sporthallen för mer handboll.
Vi lyckades med 2 vinster, en oavgjorde och två förluster, båda mot småkillarna..

Nu ikväll blev det en promenad på kanske en timme med min syster & Pyton. Trevligt.

Men nu ska jag vila min trött mosade kropp för handbollsträning imorrn kl 08.30
Gonatt :*
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback