Jai ho!

Träningsmatch mot Motala idag. Efter en första halvlek som inte behöver nämnas så gjorde vi en riktigt bra andra! Sista tio var kanon! Men vi torskade ändå med 10 bollar.. 28-18. Jag tror jag fick dit 4 eller något sånt. Iallafall hade jag minst ett bortdömt för övertramp och minst två i stolpen. Satan så gött att jag fick tag i bollarna idag, så dåligt som det har gått på träningarna i veckan så behövdes det! Kan ju hoppas på att det lossnade lite nu. Precis lagom, div 2 har seriepremiär den 19 september & div 4 den 4 oktober, mot just Motala. A-flick drar igång den 4 oktober också. O sen så är det ju sm någonstans där också. Kuuul!

Nej men nu ska jag gå ut med syrran och hunden en sväng.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback