Nollning med Älvkungen

En massa kul, kunde det ha blivit ikväll. Det var väl lite sådär. Hem efter skolan, stressa. Duscha, fixa sej, käka lite och sen ner till Alexandra. Vi kom in till Linköping och sen åkte vi ut till Mjärdevi. Väl där får vi veta att våra faddrar totaldissat oss och inte tänkte komma. Okej? Alltså lillebror & älvkungen totalt lost. Men då fick iallfall jag och en tjej till gå med älvkungen och spela brännboll med örnen. Kul? Njaae sådär. Efter diverse lekar så tog jag, Alexandra, Elin & 4 av hockeykillarna bussen in till stan istället. Förvisso tappade vi två på vägen, men men. Lite spill får man väl räkna med liksom. Hahaha.
Stressade oss till Donken för lite käk, och sen mer stressande till resecentrum för att hinna med 22.30 tåget. Vilket vi lyckades med, tur det.
Kvällen blev väl helt okej ändå, alltid kul att komma ut och träffa roligt folk! Borde man göra oftare. 

Idrottslektionen var annars en av dom roligaste i mitt liv skulle jag gissa på. Löpa ut till Ryd, 3km. Sen ultimate frisbee, "volleyboll" med fotboll och någon form av innebandy fast man hade en stor typ tops och slog med. Vårat kära lag mosade rent ut sagt dom andra. Skrattade väl ioch för sej hela tiden, så jag kanske inte ska ta åt mej alltför mycket. Men somsagt, kul hade vi! Jag fick även ett skapligt headshot med frisbee, av en i mitt lag. Lyckat.

Nae men nu ska jag sova. Match med SM/utvecklingslaget i Motala imorrn. Det ska gå bra.
Ha de fint, puss & gonatt
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback