J'aime le sport

Idag har jag kollat på handboll. Motala - Opal. Opal vann rättvist med 30-25. Måste säga att jag tycker om deras spel. Eller, det gjorde jag ju inte när jag spela mot dom, men som åskådare. Kan nog gå väldigt bra för dom i trean! Vet iof inte vilka fler lag det handlar om. Men ändå.

Sen för o byta sport så har Frölunda säsongspremiär mot HV den 17 september. Det blir fint, hoppas den är tv-sänd! Annars då möter dom ju LHC den 8 oktober i Linköping. Kanse skulle vara något att sikta på. Vi får se. Först och främst om någon vill joina mej, men också att det är en torsdag. Jag tränar på tordagar! Så som sagt. Kanske.

För annars är jag väldigt hockeysugen just nu. Det är faktiskt väldigt, mysigt kanske är fel ord, eller det är fel. Men det är iaf väldigt kul att sitta och kolla live med rätt sällskap. Egentligen skitsamma om matchen är bra, bara rätt lag vinner och det är en lite händelserik match, fighter eller många mål. (Y) Helst ska man ju känna igen nån av dom som spelar också. Men det ser jag inte som ett större problem när 20 st i paralellklassen spelar, + dom man kände redan innan. Fint som bara den!

bye bye beautiful

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback