Datanörden

Alltså ja. Jag är ju så himla inte aktiv här. Lite konstigt med tanke på att man sitter vid datorn typ 6 timmar om dagen nu för tiden. Eller, det var ju inte riktigt sant. Man tränar ju litegrann där emellan också. Ja men jag trivs iallfall riktigt bra. Rätt roligt upplägg att varenda, och då menar jag verkligen varenda lektion är med "en lite touch av idrott". Kanske inte matten förresten. Men resten.

Snart så ska jag byta om, kicka igång babyn och åka ner till sporthallen. Där jag förövrigt nästan bor. Hoppas på en kul träning. Är fortfarande lite tung i benen efter en massa benböj i måndagsmorse på specialidrotten.

Ha de fint!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback