Oj vilket positivt inlägg..

Det är torsdagkväll 21.42, jag har tränat och jag är på dåligt humör. Jag måste göra en ny header, den jag har nu är ju skitful!
Träningen gick piss & så är allt lite oklart vad det gäller nollning imorrn. Jo, jag vet att det blir o så. Men ska man dit? Vad ska man göra där? Pallar jag o vara med min förmodligen rejält supande klass? Jag vetifan alltså.
Menmen, det är alltid sånt som löser sig!
Nu ska jag käka, packa idrottskläder till imorrn och sen väntar sängen för min del. Världens bästa plats. Skulle nog kunna tillbringa resten av mitt liv där.


mongo egobild från igår morse runt kl 06.30, därav det pigga leendet!



Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback