hotel room service

Tjuhuu, idag är det dags för handboll. På riktigt dessutom, för idag har dam div2 seriepremiär mot IVH Västerås U. Jag är uttagen och jag hoppas jag får spela. Fortfarande förkyld och idag är jag även täppt, jättekul verkligen.. Men men, vem har sagt att man inte kan ha näsdukar vid bänken, ja det kommer bli svårt när man har hela händerna fulla med klister. Men vafan, det är sånt som märks.

Känner även att idag nog skulle vara en bra dag att färga håret. Eller ja alltså, tona till att börja med. Visst jag gillar mina slingor, men dom kan jag ju fixa nästa sommar igen, eller om en vecka om jag känner för det. Nu är det ju som bekant höst, världens bästa årstid, och då är det ju kul med lite förändring. Den som lever får se.

Hejhopp nu ska jag packa väskan, jag komemr som vanligt inte riktigt ihåg vad man har med sig till match? Fail. Sen så ska jag käka också. Byeeeee
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback