En helt vanlig måndag..

Seg dag. Allmänt bara, nåt så sjukligt svårt att komma upp i morse...
Specialidrott, gick okej. Vi lirade lite på en sida och kollade igenom gymmet.
Svenska, gjorde nåt random grej. Orkar inte förklara, men det hela går väl ut på att vara trovärdig iallafall. Men vi spelade Flatout på rasten. Sjukt men ganska "kul" spel, eller det roliga ligger väl i att alla får värsta hets påt. Det blir lätt så när sportklassen förvandlas till nördklassen över rasten. Några fula ord här och där. Men det är bara trevligt. Lite känslor är ju aldrig fel. Eller jo, kanske i en korridor i skolan över att bilspel som går ut på att krocka varandra. Behöver jag nämna att jag troligen bara får vara med för att ingen annan ska komma sist?

Kom hem och lagade mat. Pastasoppa efter recept i huvudet. Vart kanon, jag förstår att jag inte går hotell&restaurant iaf. Jag är ju redan 1337 i köket.

Träningen gick dåligt.

Där emellan vet jag inte vad jag gjorde, plockade undan lite ren tvätt typ. Snart så ska jag tapetsera om mitt rum, har tänkt o pyssla med det på höstlovet. Jag längtar! Bara det att jag inte vet vad jag vill ha för tapeter, måste kolla runt lite.

Men nu måste jag sova. Upp tidigt imorrn. Jag hatart, det är verkligen hemskt.

Bye bye beautiful
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback