En helt vanlig dag på JB

Ahaarå! Sitter just nu i klassrummet och har NO, eller jag skulle haft det. Nu är det så att jag råkade bli färdigt, och frågade läraren vad vi skulle göra. Haha, jaa, hans svar vad väl kanske inte riktigt vad man förväntade sig.
- Jaaa, alltså, du kan ta lite rast och så, vänta till alla är klara
Aae men alltså, jag klagar inte liksom, göddigt!

I eftermiddag ska vi ha idrott, fast teori. Hoppas det iallafall kan bli lite intressant

Ikväll tror jag att jag och min klära vän Adela ska bege oss in till Malmslätt och kolla på lite handboll. Malmslätt - ÖSK , a-pojk. Kan bli kul att se skulle jag tro. Hur som helst så är det ju alltid kul att umgås med våran kära lilla 94a, :)

bye bye beautiful
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback