Det kanske döljer sig en liten fjortis innerst inne?!

Aha aha vad kommer här. Jo eftersom jag hade lite tråkigt och kollade runt i andra bloggar så såg jag att vissa hade gjort detta. Listat typ 10 bra saker, så voila. Här har ni mina.



1. L'Oreal True Match mineralfoundation
2. Max Factor Masterpiece Max mascara
3. L'Oreal Infallible concealer
4. Max Factor bronzingpuder
5. Agatha Ruiz de la Prada Tropical läppbalsam
6. Dove Silk Glow, glittrig hudkräm
7. Naomi Campbell Cat Deluxe at Night parfym
8. Schwarzkopf Got2be 2 sexy hårspray
9. L'Oreal Sublime Bronze brun utan sol spray
10. Depend, random nagellack

(Y)

Inte för att glömma denhär fina uppfinningen.
Björn Axén Volume Master

Kommentarer
Postat av: vickaan

gillar ditt förråd asså ;)

2009-09-07 @ 00:11:32

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback