Torsdag på JB

Precis kommit tillbaka till skolan efter att ha varit i Motala, hos tandläkaren. Så nu är det väll mer eller mindre bestämt att jag ska få tandställning den 14 januari. Det känns faktiskt ganska bra, kommer ju bli bra sen, hihi.  Fatta lika snygg som Frida :O
Det där med att dra fram en tand med kedja känns ju lite scary och framförallt fett jävla ont, men jaa..
What doesn't kill you makes you stronger.
Sant.

Nu en hälsa lektion och ikväll Söderköping för att spela a-flick match mot Ramunder. Blir säsongens första a-flick för min del och jag hoppas verkligen tempot är bättre än i div 4. Annars finns det risk att somna ju. Hahahaha..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback