Ramunder 12-39

Ganska lätt att analyser hur den matchen var med tanke på resultatet. Känns inte bra att skriva det, men fyfan vad tråkigt ..  Finns liksom inte mycket mer att säga. Är väl ganska besviken på mig själv att jag är så jävla dålig på sådana här matcher. Men jag behöver liksom tända till lite, och det gör man inte när dom spelar en handboll som skulle få f99 att framstå som riktigt duktiga. Sköt ett enda skott på matchen, från v6. Ofta att jag ens spelar där liksom. Men igår ville jag det. Kontringshandbollen vi spelar sådana här matcher är liksom inget för mig. När våran spets, som dessutom har en bollkontroll som många borde vara avis på, ligger och rycker på varenda boll så finns det liksom ingen anledning att göra så mycket.

Men vi vann och vi fick igång ett hyfsat spel i det stationär, så det är fel att klaga. :)
Poängena och dom 27 plusmålen väger tungt.

Imorgon väntar NKIK med div 2 laget för min del. Ska blir roligt!
Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jaaaaa, Gran är en fröjd att se i de lägena, helt otrolig !!

Mm, i NKIK matchen lär de nog bli lite annorlunda spel, ett som passar dej mer hoppas jag på.

Meat !!

2009-11-27 @ 11:24:37

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback