Mm ännu en vettig rubrik..

Har varit så jävla duktig idag. Eller kanske bara en timme, men ändå. Har nämligen kört rehab en hel jäkla timme. Kändes dock inte som det, men det kändes gött i axlarna. Blev lite gym med pilates och sådant på det.

Har även haft franska där jag förmodligen var mindre duktig. Men kul var det. Alltid något.

Fan jag måste ta tag i saker och ting. Även fast jag mest känner för att gå och lägga mig, vakna pigg runt den 20 december. Julpyntat och jullukt i hela uhset. Snälla. Jag orkar inte det här jävla mörkret. Märkt när man går upp och åker till skolan, halv mörkt när man komemr hem och kolsvart när man ska gå ner till träningen. Kul..

Träna nu iallafall, hoppas på något som inte är benmördarfys. Den delen fick vi nog av för en vecka igår.

Efter det hem och käka, kolla på Paradise Hotel och sen sova. Mja sova, inte sitta vid datorn alldeles för länge ikväll igen.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback