I gotta take a little time

Kan sammanfatta veckan lite snabbt.
Vi fick oss en benmördare i onsdags också. Fint med tanke på att jag körde ben på gymmet både måndag, onsdag + det riktiga dödandet på träningen i tisdag. Förvånar mig att jag kan gå..
Konstigt att inte träna en torsdag, men det fylde jag lätt ut med lite, ja just det, med lite handboll. Kom ner ca en timme för tidigt så jag och min kära vän Adela fick sitta och snacka lite med grabbarna så länge. Alltid lika trevligt. Får se hur många av dom jag kan få till jb, iallafall två verkar ganska intresserade. Göddigt.

Hann även ta en snabbsväng i Linköping där jag brände lite euro + presentkort på något så viktigt som foundation och lacktights. Oh yes.

Simhallen idag var dönice. Riktigt trött efter det. Vad lär man sig av det? Jo att man kanske inte borde åka 4 st 16åriga tjejer i en liten uppblåsbar "plastbåt" med plats för 2.. Det var kul i ungefär 0,5 sekunder. Lika lång tid som det tar att komma till första kurvan där vi så vackert failade totalt och vippade. En av oss slog i huvudet lite väl hårt kanske.. Resten av oss dunkade väll bara i lite lagom. Lärde vi oss något av det? Nej, efter max 10 min så bestämde alexandra och jag oss för att tjata med två av grabba upp o göra om det hela. Gick det bättre? Nej, eller jo. Vi skulle ha två båtar då tänkte vi. Men det failade ändå. Så ja.. Man ska nog bara vara två. Hihih.

Imorgon ska jag spela handboll, umgås med brudarna på lagfesten och amanda sover här. Trevligt trevligt!
Godnatt igen.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback