Lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig

Dömt min första match idag. Det var inge kul.. Riktigt svårt. Känner att jag aldrig mer i hela mitt liv ska klaga på en domare. Okej, det lär max hålla tills på torsdag om jag får spela mot Göksten med a-laget då. Jaja.. Jag är ju ganska överlägset mest utvisad i div 2 laget redan nu så, men så är det, livet som m6a, hahaha! Jag gillart.

Annars har jag väll som vanligt på en söndag inte gjort så mycket. Tänkt en massa på att jag måste städa mitt rum och sätta upp lite julgrejer, eller iallafall ljusstaken. Provade två igår, funkade någon? Nej. Förvånad? Ohja...

Ska väll som alla andra nördar kanske kolla lite på El Classico, men med tanke på att mitt fotbollsintresse numera är runt 0 så får vi väll se hur länge det underhåller mig. Förmodligen inte alls, jag tror inte jag kommer gå till tvn ens..

Imorgon träning x 2. Först skolan, tror det kommer bli mest spel för grabba som måste träna lite inför VM-kvalet som jag hoppas vi brudar får hänga med och kolla på. Annars åker jag ändå. Sen på kvällen, hoppas på specialträning med m6orna, kändes att det gav otroligt mycket förra gången, och nu när jag inte dirr har så ont längre så borde jag kunna skjuta med vänster också.

Dags att gå ner och fixa lite käk kanske, fast mamma kanske har planerat något? Jaja sånt som märks.

Melissa Horn – Lät du henne komma närmre
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback