Huddinge 34-21 (15-9) & Katrineholm 20-26 (12-13)

Handboll hela helgen, inte fel det inte.
Vinst över Huddinge med a-laget och jag fick spela ganska mycket. Underbart med två poäng, det känns verkligen att det behövdes! Kvällen erbjöd lagfest och det var bra. Riktigt bra faktiskt. Alla var galna och det var ett jäkla liv på vissa. Haha, i like. Började med käk och lekar. Avslutades med att vi gick ut. Även vi småttingar kom in på Källarn som vi egentligen inte borde gjort. Inte för vi var där så länge, vi snackar ca 10 min här.

Söndagen vaknade jag och åkta till spothallen på dirr. Syrran spelade kl 10, så mja. Vart en tidig söndag med andra ord. Efter matchen låg jag och chillade i sporthallen fram tills kl 15 när min egen samling var. Riktigt nice. Älskar stället!*
Vi vann över Katrineholm med b-laget också. Jävligt kasst spelat av oss.. Men men .

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback