but I promise I'll make you feel so right

Har varit hos specialtandläkaren idag, och gissa vad. Det gick bra! Fasen så nice, hade en asbra tandläkare som för en gångs skulle höll med mig i vad jag tyckte om mina tänder. Görrrrrrr!
Så ska tillbaka dit på torsdag för att göra avgjutning och lite sådana avancerade grejer.

Har även varit i den otroliga "staden" (pundarhålan) Mjölby. Oh my säger jag bara.. Haha fyfan vilket ställe. Det är tragiskt alltså. Finns en vettig grej med hela stället. Resecentrum, så länge man slipper lämna perrongen. Donken duger förvisso, likaså ishallen, som jag har varit i så många gånger som en. Men det bör bli fler någon gång.. 
 
Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mm, tandläkaren var verkligen kanon !! Vilken tur att hon börjat där lagom tills du skulle dit.

2009-11-23 @ 20:49:18

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback