Jaa!

Jag vill på konsert!
Den 13:e juli kommer Britney Spears till Globen med Circus-turnén. Skulle nog vara jäkligt gött att gå på! För jag har alltid gillat Britney och Circus albumet är faktiskt grymt bra. Men nån konsert lär det nog inte bli så. Biljetterna släpps den 11 maj kl 09.00 o är antagligen slut senast 9.30 + att dom är väl inte billiga heller.
Får hoppas på att den sänds på mtv eller nåt sånt. Det är kanske nästan bättre. Sitta ner, mycket plats i soffan, lite gott käk o så kunna höja/sänka volymen.
Okej, sista argumentet var verkligen sämst. Är man på konsert ska det vara högt. 

Kommentarer
Postat av: Katarina LW

Jag är ju så himla gammal...så jag tycker inte det är värt pengarna att stå som packade sillar och inte se någonting....men som sagt....jag är 1000 år...:)

2009-05-02 @ 19:49:39
URL: http://katarinalw.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback