VHF-ÖSK

Tjiihu :)
det gick bra idag!
elr, vissa stunder, et gick liksom bra när det behövdes :D matchen började ju på underbaraste tänkbara sätt, not..
vi får första anfallet, men missar, inget med det, det gör ju inget, ÖSK får andra, och gör mål, men efter ett felaktigt frikast, och det ser vår tränare som blir mer elr mindra galen. han tjatar lite på domarn som ger hnm gult :) eftersom att micke inte ger sej så blir det en tvåa, till micke.. xD
menmen ;)
vi ledde med sju bollar, det stod lika i halv tid, vi låg under med två i andra, och så går vi ändå ifrån och vinner med 5! 26-21.
det kan man kalla kämpainsats. :)
dessutom gick straffskyttet riktigt bra! satte liksom 5 av 5 bara :D miss 100 % kan man kalla mej, eftersom jag satta 2 av 2 spelmål också. Men ett av dom vart "tyvärr" bortdömt, men då fick jag ju straff istället, så det var ju chill. :)
bussresan dit var lika rolig som vanligt, vad annars liksom :D

nu ni, nu ska jag gå till min älskling sängen, för imorrn blire upp halv 6 för att jag ska till John Bauer på prova-på-dag, och bussen går 5 över halv 7, yippie...

puss & gonatt <3
Kommentarer
Postat av: Myntdrottning

Go morron! Det var ju bra, då funkar det att säga "tvärtom" :)

2009-01-26 @ 05:08:47
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggerinan
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig Måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg, kanske kan den ge dig en bra start på veckan :)

2009-01-26 @ 05:20:12
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni var ju skitbra, liiiiiiiiite respekt att lobba straffen asg

2009-01-26 @ 13:34:48
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback