Melodifestivalen 1999

Ojojoj, vad många roliga och udda melodifestival låtar man hittar. :)
Det pinsamma är väl att man känner igen typ alla & o kan ju texten mer elr mindre till dom flesta.
Kalla mej nörd va..
Men skulle nog seriöst kunna länka in typ 25 låtar som är värda att kommas ihåg av olika anledningar.. :)
Men jag har iaf kommit fram till att 1999 är det första året jag riktigt kommer ihåg låtar ifrån.
Men jaa, man kan snacka om B-filmning, fula kläder, så jaa. Det är väl inget man saknar egentligen. (:


Martin - (Du är så) Yeah Yeah Wow Wow
Denhär kan jag. :$
Seriöst, kolla på hela framträdandet, men mest på gubbsen i bakgrunden.. Pinsamt ju.
Neard. :s





Charlotte Nilsson (Perelli) - Tusen och en natt

Jag gillade den då och jag gillar den nu. Dessutom är jag helt oslagbar i denhär på Singstar, bara så att alla vet. (:




Drömhus - Stjärna på himmelen

Kommer ihåg att jag tyckte hon var asball för alla glittriga "stenar" hon hade i ansiktet.
Vad jag däremot inte minns är att hon hade en sån vidrig klänning. Skulle inte ta på mej en sån frivilligt.





Och när jag hör Stjärna på himelen för det tankarna automatiskt till en annan kär skiva man hade som lite.
Smurfhits
såklart! Måste kolla youtube om man kan hitta nån bra låt därifrån. :D
Kommentarer
Postat av: din bästa alexandra

lisa för i helvete :O hahahahha

2009-02-05 @ 17:18:43
URL: http://aalixandra.blogspot.com/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback