Jag vill på cup!

Jag har faktiskt städat mitt rum måste jag börja med att tala om! :O Kors i taket skulle man också kunna säga..
Men äh, det var faktiskt inte så betungande, gick rätt fort, o det blev ju bra så. :)

Imorrn åker Sofia till Hallby och jag är verkligen jätteavis!
JAG-VILL-SPELA-HANDBOLL, men mest vill jag åka på cup. Så damn längesen nu ju. I maj. :O Fatta det är ju typ 7,5 månader sen. Jag ska defenitivt ta ett snack med herr coach! Hmm, ingen borde kunna neka oss o åka iväg om man bara hittar nån bra. Förslag? Hahaha. Åhus & beachhandboll vore ju nice, men det är ju inte förrens i sommar...

Aja, ja får la leta lite, men nu ska jag... Göra nåt annat. Vet dock inte vad.

pussen.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback