Söndagar ..

Idag var det nästan nära att jag efter första matchen ställde skorna & gick hem. För exakt SÅ dåligt gick det för mej. Vetifan vad jag höll på med? Kände mej för det första helt frånvarande, o ungefär : vafan gör jag här? Bra börjar...
O sen, får man chans o gå in o dra dit en straff. Gör jag det då, nej. På målvakten, men får en underbar retur, hoppar från 6 meter och skjuter i... STOLPEN. Fattar nån hur otroligt pinsamt det är, och hur förbannad jag var? Nej, jag tror inte det. Sen som om inte det räckte så missade jag väl ca 5 frilägen från linjen, viserligen var inte nåt av dom kanon, men ändå. Sånna brukar jag i vanliga fall sätta ju! Fy satan. Hur dåligt som helst.
Skönt nog så vann vi ändå med 22-7.

Sen vart det vila i jaa, 20 min elr nåt innan dags för o värma te nästa match, o den fick jag förvånande nog börja. :O Gick la inte överdrivet bra i den matchen heller, kan bättre, men dagen alltså, jag vet inte vad jag har hållt på med idag? Men fick iaf spela mkt o det måste väl ändå betyda att jag inte gjorde bort mej totalt. Förhoppningsvis.
Vi vann iaf med 19-18.

Sen så vann ju Sverige mot Sydkorea.
Andreas Palicka och Lukas Karlsson, underbart o se!

Imorrn blir det skolan och jag längtar inte, egentligen borde jag plugga också. Biologi/kemi prov på onsdag och jag fattar inte. Ge mej lov.

hejdå.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback