Det var en gång två bagare och en smet :)

Hahaha, bara för att jag vet att alla bryr sej. Jag har lagat mat själv idag. :O Jag fick till *trumvirvel* wookgrönsaker och fiskpinnar, o så lite salladsdressing & citron te det! O så lite underbar ANANAS efter det, jag älskar ananas, finns inget bättre tror jag! Värsta lyxrätt, elr hur. :) Men gött vare iaf. Eftersom jag var ensam hemma kände jag ännu mer för att lyxa till det lite, så före jag började med maten gjorde jag chokladbollar. Elr, rättare sagt, det skulle blivit det. Jag tycker själva chokladbollarna är aningen överskattade så det fick bli: käka-direkt-ur-skålen-metoden.
Stora frågan, smaka det sämre för det? Knappast!



Sen så kolla jag ju såklart på Let's dance.Frågan är om det inte redan nu är istortsett klart vilka som kommer vara i final? Det skulle nästan förvåna mej om det inte blir Laila och sen Magnus.
Det är mina favoriter det.

Hm, borde nog sova egentligen. Har inte bestämt mej för om jag ska dra ner till sporthallen till 10 imorrn o kolla på grabbarna. Lär nog inte bli så, men eftersom det är mot Skånela så lär det antagligen bli lite match av det. :)

Menmen, vi får se. Nu ska jag till min älsklingsplats, min säng <3
Kommentarer
Postat av: Fenixmona

Godmorgon på dej! Här har du en fin blogg med varierat utbud! Kul! Kramiz

Postat av: *tingeling*

Huvudsaken man tycker om det själv :) missade programet för jag var och parade en tik, men ska se reprisen i morgon, ha en bra kväller :)

2009-01-24 @ 21:13:07
URL: http://www.metrobloggen.se/hyttabytt

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback