Handboll handboll handboll, gillar man inte handboll så är nog min blogg jävligt boring ^^ :)

Denhär helgen blir = handboll. Som typ alla andra helger hela vinterhalvåret. Men jag kan ju verkligen inte säga att jag inte trivs. (a) För det gör jag, mer än någonsin annars.

Idag blev det o åka till Platen på morgonen, som jag då helt klart hade glömt bort. *Svisssh* bortblåst bara.. Menmen, kom iaf iväg dit. Vart väl inte direkt imponerad denhär gången heller, tyvärr. Hela stället påminner mer om ett sjukhus elr nåt tycker jag. Så nu äre väl nästan bestämt att de blir JB, om jag nu pallar o pendla. Det gör jag nog, eftersom många Vadstena 93or ev ska te Lkpg, men o komma upp på morronen, det kommer bli problem, helt klart. :( Men å andra sidan kanske jag ska börja gå o lägga mej i tid till o börja med..

Aja, efter Platen blev det Malmslätt o kolla på f94, sofia spelade. Dom vann en enkel och ganska händelselös match.
Sen Mantorp, o där hittade jag mej ett par jeans faktiskt..

Imorrn blire gå upp, äta frukost låååångsamt, sen packa, sen nån liten lunch o sen tror ja nog jag går ner till våran samling vid sådär halv 1.. Det är lagom tid o piggna till på ungefär :)
Värma, snacka o sen lira östgötaderbyt. Efter det snacka lite mer, o sen ut o värma igen med damerna, o sen hålla tummarna och hoppas på spel. :) (y)

O bara för o ytterligare lägga på lite handboll så vann ju herrarna enkelt mot Kuba!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback