Tänk att vara stjärna

När jag var på JB berättade Pirre att förra året hade dom tagit ut de 28 bästa eleverna (14 tjejer och 14 killar) från alla John Bauer skolor i Sverige. Dom hade fått åka på träningsläger i Kiel och leva som handbollsproffs. Och var tydligen = gym + spa på förmiddagen, ut o käka god lunch, och så träning/match på kvällen. Känns det som att jag skulle kunna trivas med det, eh ja.

Åh, det betyder att mina förmiddagar hädanefter skulle tillbringas såhär:


och mina eftermiddagar såhär, påväg till träning / match i buss:



Sen när dom hade varit där hade dom kollat en match med THW, sen i halvlek hade dom fått gå ner i spelargången och gett "high five" till hela laget. Avis, nejnejnej, inte ett dugg. :''''(

-----------------------------

Okej då allt har en baksida, jag tror inte att det är så himla slappt som det låter. För det första för o bli så bra måste man ju verkligen träna rätt, utvecklas jävligt bra men kanske allra allra viktigast, klara sig undan skador.
Men om man inte försöker & om man inte har några mål så kommer man aldrig någonstans!
Kommentarer
Postat av: Katarina LW

Jag tror på dej och har en känsla av att om du bestämmer dej för att lyckas så kommer du att göra det!

2009-02-01 @ 11:51:58
URL: http://katarinalw.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback